De data asta am hotarât să scriu, am analizat o vreme fenomenul, am vorbit mult, am analizat, am cautat răspunsuri ca nu cumva să dau în paranoia şi acum sunt hotărât să scriu ce concluzii am tras asumându-mi riscul să fiu catalogat puţin paranoic. Accept orice completări sugestii sau corecturi.
E vorba despre MESAJE SUBLIMINALE.
Acest tip de sesaje pot fi întâlnite în: filme, muzică, grafică, publicitate, web, clipuri, politică, reclamede orice fel, mesaje motivaţionale la diferite conferinţe etc.
Iniţial le-am ignorat pe cele pe care le-am perceput, zicându-mi că e doar coincidenţă, am încercat să nu le dau importanţă doar că ceva din mine mă îndemna să cercetez mai ales că unele din ele erau atâte de evidente.
Trebuie să vă mărturisesc un aspect, nu mai suport filmele, nu mă mai pot uita la ele, e o reacţie din interior mai mult. Ceva din mine se opune iar dacă totuşi mă uit văd o mulţime de astfel de mesaje transmise. Poate veţi spune că e pură coincidenţă dar nu e. O să postez 2 -3 clipuri interesante pe această temă in care e o sumară trecere în revistă a acestui fenomen făcută de alţi oameni care au sesizat aspectul. Coincidenţă sau nu alegeţi singuri dar dacă avem în vedere rezultatele aşi crede că totul e foarte bine planificat şi nu nimereală.
Mulţi se întreabă de ce lumea în care trăim e “scăldată” în sexualitate. De ce copiii de la vârste fragede au manifestări care ţin de sexualitate explicită. De ce fac gesturi obscene, de ce sunt atraşi de pornografie? Ei bine pentru că se pare că cineva doreşte insistent să îi focalizeze acolo. Vedeţi în următorul clip câteva mesaje sublininale transmise prin desene animate copiilor noştri. Atenţie vorbim sedpre sexualitate mesajele sunt destul de explicite.
Filmele. Ei bine multă lume urmăreşte filme după preferinţe, de dragoste, romantice, actiune, horror, etc fiecare are motivaţia personală de a se uita la ele însă mare atenţie, mai doreşte cineva să le vizionaţi neapărat. Cineva ne transmite mesaje prin ele de la mesaje cu referire la sexualitate, la acelea cu teama si frica, mesaje de răzvrătire sau altele. Poate veţi spune că ştiţi ce faceţi, că sunteţi maturi ei bine nu vreau să vă contrazic dar vă rog fiţi conştienţi că suntem “educaţi” prin aceste filme.
Am discutat cu cineva recent şi se considera foarte documentat pt că era un împătimit al canalelor ştiinţifice gen Discovery Chanel. Ei bine nu pot vota. Discovery nu e neapărat sursa pură de informaţii ba chiar aşi zice că e foarte bine controlat.
De altfel nu ar fi deloc greu să vedem creşterea incidenţei cazurilor de infidelitate şi divorţ în urma binecunoscutlor telenovele. Era un timp câd toată lumea (sau aproape toată) până şi oamenii de la sat mergeau mai devreme de la câmp acasă să “prindă”, se uita la telenovele.
La fel şi cu numărul mare de oameni care apeleaza azi la vrăjitorie, ghicire, magie, de unde fraţilor, ei bine aşa am fost “educaţi” de filme.
Un clip demonstrativ aici. Atenţie sunt exemple grosolane, detectate dar sunt multe muuuuult mai subtile de care nu suntem conştienţi
Publicitatea. Panouri imense cu postere super finisate si culori atrăgătoare, multe femei dezbrăcate şi mesaje transmise alături de ele. Fie ca e publicitate stradala, în ziare, reviste, TV, web, toate aceste imagini sau clipuri doresc să vă convingă să cumpăraţi ceva. Ei bine de cele mai multe ori aceste clipuri sau campanii sunt foarte scumpe şi pt realizarea lor lucreaza uneori echipe întregi de ce? De ce costă atât de mult? Pentru că la ele lucrează specialişti din toate domniile inclusiv phihologi. Sunt alese culori, nuanţe, persoane , obiecte, replici etc totul foarte vine gândit şi planificat. Mesajul transmis trebuie să vă convingă. De foarte multe ori în spatele acestor reclame stau mesaje transmise subliminal.
Muzica. Ei bine cine nu ascultă muzica? Măcar la radio sau în maşină dacă nu aveţi o colecţie personală de muzică. Ei bine în clipul care urmează sunt prezentate câteva “coincidenţe” Ştiu iar vi se va părea paranoic dar dacă e real? Dacă eşti sau ai fost “educat”?
Ascultaţi câteva bucăţi de melodii. Să fie coincidenţă oare?
CLIPURI DIVERSE
Ceva din mine reacţioneaza la lucrurile astea. Încep să le văd. Practic îmi sunt descoperite. De aceea sunt scârbit de divertismanul de astăzi, e infect şi murdar, e plin de mesaje spre mizerie şi compromis, spre frică, teamă, ocult, întuneric. Nu am abordat muzica şi filmele cu mesaje diabolice explicite, scriu despre cele “normale”.
E multă mizerie, păcat şi ură. Trebuie să fin atinşi şi curăţiţi de Dumnezeu. Nimeni altul nu ne poate curăţi de toată mizeria asta. Când eşti în mocirlă nu te poţi curăţi.
BUN sau RĂU eşti liber să alegi. Eu o să mai scriu pe această temă sau conexe, mai ales despre manipularea prin MEDIA. Până atunci deschide ochii bine, sau inchide-i!!!
O definiţie a acestui termen gasită pe net, cred că e cea mai explicită.
Subliminal înseamnă „sub pragul conştiinţei”. De exemplu, imaginea subliminală este o imagine care nu poate fi văzută cu ochiul liber, dar pe care creierul nostru o percepe. Trebuie precizat faptul că majoritatea legislaţiilor actuale interzic acest gen de imagine în publicitate.
Un mesaj subliminal este un stimul (adică un agent susceptibil de a provoca o schimbare de comportament la subiectul observat) care nu este perceput în mod conştient decât de persoana care îl primeşte; el se află dincolo de nivelul conştient, dar excită foarte bine simţurile. Nu se cunosc încă în totalitate mecanismele puse în joc, dar se pare că, deşi efectuează fără încetare o triere a informaţiilor pe care le primeşte, creierul nu aplică acelaşi filtru la toate nivelurile de conştiinţă, astfel încât unele informaţii pot influenţa emoţiile fără ca organul cognitiv, creierul să aibă vreun acces.
Motivul pentru care mesajele trebuie să fie subliminale este că, de vreme ce spiritul conştient nu îşi dă seama de mesaj, el nu poate să îl respingă, să-l critice sau să-l analizeze. Spiritul poate urma sugestia în mod natural.Sugestiile subliminale acţionează la fel ca şi sugestiile hipnotice. Capacitatea de a ocoli partea critică a spiritului conştient este esenţială pentru a implanta noile sugestii pentru schimbări. De fapt, de fiecare dată când ne confruntăm cu o alegere, putem decide în mod conştient ce decizie să luăm, în funcţie de voinţa şi de dorinţele noastre. Totuşi, spiritul nostru inconştient nu are aceeaşi capacitate de analiză a informaţiei şi el acţionează în funcţie de datele pe care le-a primit ca şi cum ele ar fi adevărate. Este un fapt psihologic admis că suntem conduşi şi influenţaţi de toate impulsurile noastre inconştiente. Astfel, influenţând spiritul nostru inconştient prin sugestie, se pot manifesta schimbări puternice într-un mod foarte natural. de Gabriela Velours
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.