Chiar așa, atâta sănătate ne asigură sistemul nostru românesc cât încape ce cardul ăla. Păi eu, dacă am un site care pică mai mult de o oră, am în contractele cu clienții anumite clauze și nu e bine de mine. Eu fac lucrări mici, mă gândesc că, proporțional, creatorul sistemului de la casa de sănătate, sau administratorul serverelor de acolo, ar trebui să aibă clauze mai usturătoare.
N-or fi auzit de noile tehnologii „load balancing” sau de servere de back-up? Nu știu că sistemul trebuie repus în picioare urgent la un eventual accident? Ce servere or fi având și pe ce bani s-au instalat? Există vreun proces-verbal de recepție a acestor lucrări, făcut de o autoritate în domeniu? Nu de vreun ministru care la o recepție vede doar dulapuri faine și leduri clipitoare, ci de un specialist cu înaltă experiență în servere și care eventual să le supună și unor riguroase teste de trafic.
Ne lăudăm cu cei mai buni IT-isti din lume, poate nu or fi cei mai buni, dar sunt buni, sunt în top, de ce avem probleme din astea că lipsa specialiștilor nu e vina, poate prezența tablagiilor e problema. Dai contractul cui trebuie și poc sistemul.
Este totuși vorba de viața oamenilor. Poate acum nu a contat foarte mult decât la exasperarea celor ce așteptau pe la medici, dar când sistemul acesta va rămână singura alternativa atunci viețile pacienților stau în amărâtele de servere damblagite pe care le are casa de sănătate sau cime le-o fi ținând. Hei, sănătatea, ne trezim și noi? Hai că e timpul de muncă! Trezește și serverele, toarnă apă pe ele dacă nu sar din pat!
Zâmbesc când mă gândesc la cei ce vedeau în cardul de sănătate pe „dracu”, păi și-a cam dat scaraoschi cu firma în cap dacă e așa…
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.